kasanow
Dołączył: 30 Sie 2012
Posty: 338
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 22:35, 05 Wrz 2012 Temat postu: Magia |
|
|
Czary do usunięcia:
Azyl
Bezpieczne schronienie Leomunda
Bezbłędna teleportacja
Brama
Chodzenie po wodzie
Chód cieni
Drzewny krok
Eteryczność
Eteryczny spacer
Gigantyczne robactwo
Kontakt z innym planem
Kontrolowanie pogody
Kontrolowanie wody
Labirynt
Lot
Malutka chatka leomunda
Mniejsze planarne wiązanie
Mniejszy planarny sojusznik
Oczyszczenie jedzenia i wody
Odesłanie
Odpychanie robactwa
Oplątanie
Planarne wiązanie
Planarny sojusznik
Powietrzny spacer
Projekcja astralna
Rozmawianie z roślinami
Rozmawianie ze zwierzętami
Rój żywiołaków
Scalenie
Schronienie
Sekretny kufer Leomunda
Simulacrum
Stąpanie w powietrzu
Stworzenie jedzenia i wody
Stworzenie wody
Sztuczka z liną
Ściana z żelaza
Tęczowy wzór
Teleportacja
Teleportujący krąg
Uczta bohaterów
Widmowy rumak
Wierzchowiec
Większe planarne wiązanie
Większy planarny sojusznik
Wstrzymanie portalu
Wykrycie zwierząt i roślin
Wymiarowa kotwica
Wymiarowe drzwi
Wzrastanie roślin
Zmiana planów
Zmniejszenie roślin
Zniknięcie
Czary do modyfikacji:
Bluźnierstwo
Burza Lodowa*
Cieniste przyzwanie (tylko stworzenia dżungli)
Deszcz ze śniegiem (tylko deszcz)
Gigantyczne robactwo (nie latające owady)
Konsekracja**
Kontrolowanie nieumarłego**
Kontrolowanie roślin (ograniczone możliwości)
Kształtowanie kamienia (kształtowanie odbywa się powoli)
Krzywda - zadaje 10 obrażeń na poziom czarującego (max 150), wytrwałość zmniejsza o połowę.
Lewitacja (max wysokość metr nad drzewami)
Magiczny słój **
Migotanie (nie przechodzisz na plan eteryczny, jedynie znikasz)
Niewidzialność dla nieumarłych**
Obserwacja śmierci **
Ostatnie tchnienie **
Ożywienie umarłego **
Promień mrozu *
Przeszkodzenie nieumarłemu **
Rozmawianie ze zmarłymi **
Stąpanie w powietrzu (max 1m nad koroną drzew, bez możliwości szkolenia wierzchowca)
Stożek zimna *
Stworzenie nieumarłego **
Stworzenie większego nieumarłego **
Ściana Kamienna - traktować jak silniejsze kształtowanie
Ściana lodu*
Uwięzienie duszy**
Uzdrowienie - leczy 10 pkt wytrzymałości za poziom czarującego (max 150), usuwa choroby, trucizny, ślepotę, głuchotę, tymczasowe obniżenie atrybutów, leczy mentalne szkody wywołane czarami.
Wezwanie naturalnego sojusznika (tylko zwierzęta z dżungli)
Wezwanie potwora (tylko zwierzęta z dżungli)
Wykrycie nieumarłego **
Wzrastanie zwierzęcia (to do, może być za potężne zależy do teamu)
Zamrażająca kula Otiluka
Zatrzymanie nieumarłego**
* czary oparte na lodzie zostają zmienione na losowy żywioł.
** czar niedostępny dopóki nie spotka się nieumarłych
Usunięte domeny:
Podróży
Rośliny
Zwierzęcia
Zmienione domeny:
Zmiana wszystkich zaklęć z usuniętych na inne.
Zmiana efektów domen opartych i żywiołaki i plany
Wezwanie potwora:
Oto lista aktualnych potworów które można przyzwać na dżungli, każde zwierzę i bestia jest przyzywana jako czarcia lub niebiańska. Magiczne bestie pozostają w normalnej formie.
- Małpka, Papuga(kruk), złowieszczy szczur, jaszczurka
- Pawian, żmija(malutka), jaguar(gepard)
- Krenshar*, goryl, dusiciel(średni), ogromna jaszczurka, krokodyl(średni), puma(lampart), żmija(mała)
- Lew, żmija(średnia), złowieszcza małpa
- ogromny dusiciel(wielki), ogromny krokodyl, tygrys, żmija(duża), złowieszczy lew, Achajerus*, girallon, Płaszczowa Małpa*, Złowieszcza Ropucha*
- żmija(wielka), piekielny kot
- złowieszczy tygrys
* trzeba wpierw spotkać daną kreaturę
Inne podręczniki:
Obrońcy wiary:
Czary do usunięcia:
Boski wiatr
Fala szlamu
Genezis
Maska bestii
Plaga szczurów
Przekleństwo likantropi
Sieć cierni
Stado Otyughów
Więdnięcie
Czary do modyfikacji:
-
Domeny prestiżowe do usunięcia:
Egzorcyzmy
Głusza
Księga i krew:
Czary do usunięcia:
Masowa teleportacja
Masowy lot
Postać zjawy
Wymiarowe zamknięcie
Czary do modyfikacji:
Kula zimna*
Lodowy nóż*
Lodowy wybóch*
Przebranie nieumarłego**
Rozkazywanie nieumarłemu** (osłabienie, ustalenie max KW)
Słabsza kula zimna*
Ściana dusz**
Śmierć nieumarłym**
Świeczka umarłego**
Ukrycie życia**
Zaciszna kryjówka Mordenkainena (to do)
Władcy dziczy:
Czary do usunięcia:
Butla dymu
Fala szlamu
Sieć cierni
Wykrycie ulubionego wroga
Zmniejszenie zwierzęcia
Czary do modyfikacji:
-
Pieśń i cisza:
Czary do usunięcia:
-
Czary do modyfikacji:
-
Chowańce podstawowe:
Jaszczurka - +2 Budowa
Kot (rzadkie) - +2 Ciche poruszanie
Małpka - +2 Refleks
Mysz - +2 do cichego poruszania
Nietoperz - ---
Papuga(kruk) - mówi jednym językiem
Ropucha - +2 Budowy
Szczur - +2 wytrwałość
Wąż(mały) - ---
Żaba(trudno dostępne) - trucizna
Żmija(malutka) - trucizna
Chowańce potężniejsze(nigdy nie widzieliście):
Elektryczna jaszczurka (bardzo rzadkie) - poź. maga 5
Formit Robotnik (niezwykle rzadkie) - poź. maga 7
Czarcia/Niebiańska ...(podstawowy chowaniec) (rzadkie) - poź. maga 3-5
Homukulus (bardzo rzadkie) - poź. maga 7
"Int i Rzt chowańca oraz jego rozmiar i gatunek wpływają na przekazywane informacje. ... mają świadomość upływu czasu, oraz potrafią liczyć do 100, rozpoznają też istoty i przedmioty z którymi stykają się na co dzień. Uwagę chowańca będącym zwierzęciem -zwłaszcza dla tych z int poniżej 10 - często przykuwa znajdujące się w pobliżu jedzenie inne zwierzęta czy duże i niebezpieczne stworzenia, dlatego takiemu chowańcowi stale będziesz musiał przypominać jakie ma zadanie... nie zna języka nie może podsłuchiwać, ale może określić nastrój ... bez względu na int chowańce nigdy nie nauczą się czytać i pisać..." - Księga i krew
Nowe czary:
Oczyszczenie wody: czary poziomi od 0 do 9
Czar oczyszcza x litrów na poziom kapłana, wody. Gdzie x to poziom czaru, dla poź 0 oczyszcza 0,5l * lvl kapłana. Czar może oczyścić wodę z rzeki.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kasanow dnia Czw 16:17, 15 Cze 2017, w całości zmieniany 10 razy
|
|