|
www.jebiem.fora.pl sesja rpg
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kasanow
Dołączył: 30 Sie 2012
Posty: 338
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 16:44, 18 Wrz 2012 Temat postu: Umiejętności |
|
|
Jak dobrze wiecie zmieniam umiejętności:
Już zmienione umiejętności
Alchemia (pdf)
Fałszerstwo (to do)
Jeździectwo (wymagam aby postać jakoś wpadła na pomysł jeździectwa, następnie zdobyła plany siodła, oraz zwierze na którym będzie ćwiczył)
Leczenie(pdf)
Profesje i Rzemiosło (Rzeźnictwo, Garbarstwo, Zdobywanie trofeów, truciciel, warzenie trucizn, zielarstwo )
Szacowanie
Tajniki dziczy (polując, unikając bestii, zachowanie niektórych bestii)
Wyczucie kierunku (powrót do miasta, udane się w określony kierunek)
Kartografia (Tworzenie map, szyfrowanie i rozszyfrowanie ich)
Co przybywa nowych profesji i rzemiosł dorabiam nowy pfd/ods
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Synergie
Można robić synergie i wspierać się umiejętnościami.
Standardowe wsparcie:
osoba 1 rzut na wspieranie kowalstwa, ST 10 zapewnia +2, za każde 5 powyżej daje dodatkowe +1
osoba 2 rzut na kowalstwo robi standardowy test + bonus osoby powyżej
Synergie, dwie różne umiejętności, ale mają coś wspólnego
1 osoba rzut wiedza bestie ST 16 zapewnia +1, za każde 6 powyżej daje dodatkowo +1
2 osoba rzut oprawianie trofeów + bonus osoby powyżej
Niektóre rzeczy można wspierać wieloma różnymi rzeczami synergią, ale tym samym może zawsze pomóc tylko jedna osoba (oczywiście czas zawsze można skracać jak więcej osób pomaga robić więcej rzeczy, sytuacje opisane powyżej to tworzenie/przerabianie jednej rzeczy.
Dodatkowo synergia zapewnia standardowe bonusy z podręcznika gracza (+2 do um). Przy jednoznacznej spec, która pasuje jako synergia proszę o informacje, dogadamy kolejny bonus synergii.
Specjalizacje umiejętnościach
Zawężając swoją specjalizacje um, obniżam test jeśli jest ze specjalizacji i podwyższam dla poza np:
kowalstwo -> pancerze -> płytowe panerze -> adamantytowe pancerze płytowe
Nawet będąc specjalistą od płytowych pancerzy można robić broń/narzędzie, ale im więcej kategorii trzeba się cofnąć tym trudniejszy test.
Specjalizację proszę wpierw dogadać ze mną, można mieć tą samą um, ale różne specjalizacje.
Można wspierać osobę z kowalstwa będą w specjalizacji pancerze/plytowe zbroje itp.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kasanow dnia Pią 19:11, 19 Lut 2016, w całości zmieniany 10 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kasanow
Dołączył: 30 Sie 2012
Posty: 338
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 21:41, 30 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
Update Dżungla 3.0:
możliwe zmiany, nie miałem czasu przejrzeć wszystkiego dokładnie.
Macie um które potrzebują dokładnego opisu dajcie znać
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Eyarr
Dołączył: 17 Lut 2016
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 15:37, 18 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
Jak wygląda sprawa różnych umiejętności wiedzy ( kilka klas postaci ma dostęp do nich klasowo)
Jakie są ograniczenia, jakich rodzajów nie można wybierać, czy np, Wiedza - Anatomia jest dostępna? albo Wiedza - Podstawy fizyki , jeżeli to możliwe to chciałbym dokładnie wiedzieć na jaki temat moja postać ma szansę zdobyć wiedzę że tak powiem systemowo a które rodzaje wiedzy wymagają ode mnie znalezienia woluminów itp
Oraz druga sprawa, Łotrzyk ma wiele umiejętności które są związane z wyższym niż prezentuje osada stopniem rozwoju cywilizacji np. Jak duża powszechność jest zamków kluczowych itp w osadzie, czy raczej są to skoble i zasuwy, bo w tym momencie lockpicking wygląda raczej śmiesznie, dalej, stosowanie magicznych urządzeń, szkolenie tej umiejętności systemowo raczej kiepsko widzę, bo niby jak bez obecności że tak powiem przyrządu do ćwiczeń.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kasanow
Dołączył: 30 Sie 2012
Posty: 338
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 19:05, 19 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
Oczywiście można mieć różne wiedze. Istnieje synergia dzięki nim z umiejętnościami innymi. O synergii zaraz dopiszę w pierwszym temacie.
Anatomia i medycyna oczywiście są dość rozbudowane, z racji ciągłych walk.
Fizyka itp są na bardzo niskim poziomi. W opisie dżungli jest wzmianka że ogromna ilość wiedzy zaniknęła. Teraz udało im się dzięki magii i technologi zrobić coś ala pompę, która zasila zbiorniki u magów. Traktuj to raczej jako cywilizacje w upadku technologicznym. Aktualnie żyjecie w czasach jak zaczynacie polegać na rzemiosłach ułatwiających życiem a nie tylko tworzenia broni.
Kłódki - są niezbyt skomplikowane ale wymagają pewnego szklenia w tym zakresie. Miasto ma głównie skoble i zasuwy. Tylko rzemieślnicy i bogatsi mają kłódki, z czego to nie są kłódki z metalu. Umiejętność oczywiście mało użyteczna, bardzo rzadko kiedy będzie przydatna.
Stosowanie mag itemków - jak opisałem mag itemków jest goraniczona ilość. Ta um łotrzyka głównie służy to rzucania zaklęć ze zwojów.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kasanow
Dołączył: 30 Sie 2012
Posty: 338
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 19:12, 19 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
update
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kasanow dnia Pią 19:12, 19 Lut 2016, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|