kasanow
Dołączył: 30 Sie 2012
Posty: 338
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 20:19, 28 Paź 2013 Temat postu: Plaga [D&D 3.0][Kas][3-5 graczy] |
|
|
Opis: Od północy kraju rozprzestrzenia się plaga, czary na nią nie działają. Choruje wszystko co żywe, rośliny kurczą się i dają coraz mniejsze plony. Zwierzęta z czasem umierają, humanoidzi giną po 2-3 tygodniach poza niziołkami/gnomami (losowane). Daleko na południu, 2 miechy statkiem odnaleziono nowy dziki kontynent na którym aktulanie trwa budowa 3 portów na nim. Niebezpieczna nieznana kraina, ale bez plagi. Ludzie masową uciekają. Król zniknął, plotki mówią ze już uciekł wraz ze swym nadwornym czarodziejem. Kaj dzieli, wokół siebie skupiają innych 3 ugrupowania. Szlachta (wszytko jest ok, król odpoczywa), jedna bogata mieszczka dąży do obalenia szlachty i kapłan fragholna zachęcający do podróży.
Elfy i krasnoludy mają własnych władców ale uznają zwierzchnictwo ludzi.
Begining: 1-4lvl, odpowiednia ilość złota
Motyw: Pozbyć się plagi lub pomóc osiedlić się na nowym kontynencie lub przejęcie władzy w królestwie
Leveling: Szybki do 8, standardowy do 12, powolny dalej
Mapa:
[link widoczny dla zalogowanych]
Dodatkowe info: kampanie tworzyłem z nową klasą summonera. Więc też ją zezwalam. Posiada on:
-staty barda ale bez
-wiedzy bardów -> wiedza potwory magiczne
-intrumentu -> księge przyzwań
-zdolności bufujących -> ma summony, im dłuzej summonuje tym lepszy summon zostanie przyzwany
-summony działają na bazie umowy z potężną magiczną istotą ( pokonanie jej, umowa, przysługa itp)
-do czarów wygane jest ich recytowanie
-księga ma lepiiony potężny amulet z jednym kamieniem brzegowym (posiada miejsca na 5 na brzegach w kole i jeden w środku)
-zdobycie księgi do ustalenia w historii jak i reszta rzeczy
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kasanow dnia Wto 22:39, 29 Paź 2013, w całości zmieniany 3 razy
|
|