|
www.jebiem.fora.pl sesja rpg
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kasanow
Dołączył: 30 Sie 2012
Posty: 338
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 20:27, 26 Lis 2013 Temat postu: Świat 1 |
|
|
Mapa in the future, jak przerysuje
(4 państaw, morze i wyspa, na morzu piraci, w górach barbarzyńcy)
Informacje o świecie (wasze postacie nie wiedza wszystkiego z tej listy)
Państwo 1:
- Państwo posiada potężne środki militarne, planuje podbić Państwo 2.
- Daleko na północy są góry bogate w żelazo (poza mapą)
- Niedaleko morza występuje glina bardzo dobrej jakości, dzięki niej tworzą golemy
- Państwo racjonalistów, neutralnych nekromantów
- Nekromancja jest bardzo pospolita, każda wioska posiada "Szamana kości", którzy mogą w wielkich miastach na uczelniach rozwijać swoją wiedzę
- Rządzi nadrektor
- Za największy skarb uważają wiedzę
Państwo 2:
- Bardzo żyzne ziemie
- Potężna rzeka przepływa przez państwo, przy ujściu ponad 1 km szeroka
- Państwo feudalne, rządzi królowa
- Państwo głównie kupców, dzięki praktycznie monopolowi na żywność są bardzo bogaci
- Państwo jest pozostałością po cesarstwie, na północy posiadają spory fragment ziemi dawnego cesarstwa, miejsce dawnych bitw. Pozostałe fortyfikacje zostały opuszczone. Panoszą się tam dzikie zwierzęta oraz nieumarli. (fragment na mapie większość poza)
- Dwaj najbogatsze rodziny prowadzą wojnę między sobą. Zwycięska rodzina powinna dać radę obalić królową i zostać władcami całego państwa.
Państwo 3:
- Skrytobójstwo króla umożliwiła bratu króla przejąć władzę, wszyscy wiedza, że będzie prowadził państwo ciężką ręką wręcz ciemiężył lud.
- Lud wierzy, że dawny król zmarł w wypadku.
- Państwo zamieszkują głównie elfy
- Państwo jest w kiepskim stanie, trwała w nim debata ostatnie 150lat w której nie można było dojść do porozumienia.
- Na północnym wschodzie państwo posiada małe góry, w których został odkryty mithril
Państwo 4:
- Państwo wysoko rozwinięte technologicznie, zaczęli stosować proch.
- Planują zniszczyć barbarzyńców, którzy ich nękają
- Góry zajęte przez barbarzyńców są byłymi górami krasnoludów.
- Państwo zamieszkują głównie krasnoludy, gnomy oraz ludzie.
- Grecka demokracja
- Na bagnach znajduję się podobno wielki skarb, ale jest chroniony przez szczurołaki.
Wyspa:
- Jest daleko na morzu 4 dni statkiem przy sprzyjających wiatrach
- Wyspa ma wymiary mniej więcej 100km na 70km
- Na wyspie znajduje się aktywny wulkan
- Teren niesprzyjający roli
- Brak ławic ryb w pobliżu
- Na morzu grasują potwory
Piraci:
- Atakują głównie państwo 2 kradnąc żywność
Barbarzyńcy:
- Mieszanka ras
- Przyjmują każdego głupiego, silnego i dzikiego
- Tworzą jeden potężny klan
Góry pośrodku, na styku państw 2,3,4:
- Częste sprzeczki między górnikami
- Szkoda górników, walki się odbywają na zasadzie walk kiboli, zgadują się w odpowiednim szybie gdzie odbywa się starcie. Po walce zwycięzcy zgarniają kopalnie
- Podczas ostatniego starcia przeżyła jedynie garstka. Mówią o ciemnościach, które nie rozprasza pochodnia. Niektórzy opowiadają o ciemnoskórych elfach.
- Góry średnio bogate w surowce, trafiają się złoża diamentów i szafirów.
Początek sesji:
Państwo 4, średnie miasto dzień drogi od głównego szlaku ze środkowych gór. Miasto planuje się rozwijać i wiele inwestuje. Aktualnie Palisada jest zastępowana murami. Gracze zaczynają z arystokratą dzięki czemu w mieście posiadali mały dwupiętrowy budynek, były warsztat krawiecki.
Początkowe złoto:
5000
7500 - dodatek za arystokratę lidera
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kasanow dnia Wto 20:30, 26 Lis 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kasanow
Dołączył: 30 Sie 2012
Posty: 338
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 21:17, 26 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
Sesja 1:
Tworzenie mapy, stworzenie arystokraty wraz z historią.
Sprzedanie początkowego lokum za bardzo dobrą cenę.
Kupienie lokum zaraz przy bramie, nowo ukończony kamienny budynek trzypiętrowy. Strych nie do zagospodarowania, ale posiada niewielką piwnicę.
Umeblowanie lokum:
Piwnica: łaźnia oraz spiżarnia
Parter: Bogato zdobione, poczekalnia z frontdeskiem. Dwa niewielkie wykwintnie wyposażone pokoiki z biurkami do rozmów z klientami. Pozostała cześć pomieszczenie z 4 biurkami dla rzemieślników:
Kowal - dobre wyposażenie(2) (bez paleniska, kowal tylko do napraw na zimno)
Łuczarz - dobre wyposażenie(2)
Garbarz/kuśnierz - dobre wyposażenie(2)
Jubiler - mistrzowskie wyposażenie(4)
1 piętro: 11 pryczy dwupiętrowych, 22 skrzynie, 3 stojaki na broń/zbroje
2 piętro: Pokój szefa oraz pokoje dla dowódców - do kupienia w przyszłości całe wyposażenie
Wypad na da zadania pełnym składem, misje wykonane bezbłędnie.
Minęło 9 dni na sesji.
Stan finansowy na koniec: 1070 golda
Kupione materiały dla łuczarza oraz garbarza
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kasanow
Dołączył: 30 Sie 2012
Posty: 338
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 16:01, 14 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
Sesja 2:
Dołączenie nowych postaci do drużyny
Nowy event na mapie, gdzieś jest portal do planu chaosu, miejsce już ulokowałem
Wykonanie kilku misji wraz z ciekawymi nagrodami sprzętowymi.
Zadania wykonane, jedno z lekkim opóźnieniem
Minęło: x dni (pd proszę napisz mi czas)
Stan skarbca: x sz (szczepan prosze napisz mi stan skarbca, wraz ze sprzętem, wycenie go)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
chrupek
Dołączył: 05 Wrz 2012
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 18:45, 15 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
sztuk złota 9517.8 g
info o drowach, info o przejściu na przedgórzu
przedmioty:
pas siły +1
napierśnik +1
mistrzowski rapier
różdżka leczenia k8 (23 ładunki)
6x mikstura byczej siły
zbroja łuskowa +1
6x mikstura leczenia k8
napierśnik +2
dwurak +1
3x drewniany pancerz
zestaw alchemika
32 karatowy rubin z białym symbolem wewnątrz
jajo samicy bazyliszka (ma się wykluć)
jaskinia i ziemia w okół
dwie okoliczne wioski
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez chrupek dnia Pon 19:36, 04 Sie 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kasanow
Dołączył: 30 Sie 2012
Posty: 338
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 18:47, 24 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
Eventy:
4:
Daleko na południu w lasów wypady na wioski drwali. Prawdopodobnie najemnicy (beastman)
1:
Pokojowe rozmowy z ludem morza (podwodne)
3:
Opłacenie 1 do tworzenia broni (golem mithrilu)
Gdzieś na środku trzęsienie ziemi, ogromna szczelina
Na górach 4 wylądował pradawny jaszczur przelatując nad całym kontynentem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
chrupek
Dołączył: 05 Wrz 2012
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 19:35, 04 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
nasze fundusze zostały podzielone na dwie części. 1517 sztuk złota pozostało w mieście startowym (trzeba je jakoś nazwać). Z funduszy na podróż zostało 59 sztuk złota.
W mieście portowym mamy jednopokojowe mieszkanie w lepszej dzielnicy, z miejscem dla koni. Opłacone na miesiąc z góry.
Wybraliśmy misję: w kopalni przebito się do pradawnej krypty. Mamy oczyścić z nieumarłych kopalnię i kryptę.
Drużyna ma: 10x oliwa, 5x woda święcona, 3x ogień alchemiczny
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|